یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

آغاز تولید فصل دوم سریال The Last of Us بلافاصله بعد از پایان اعتصابات هالیوود

  • کد خبر: ۱۸۲۲۶۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
آغاز تولید فصل دوم سریال The Last of Us بلافاصله بعد از پایان اعتصابات هالیوود
نیل دراکمن، خالق بازی و سریال «آخرین ما»، به تازگی اعلام کرده طرح کلی فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شده است و بلافاصله بعد از پایان‌یافتن اعتصابات نویسندگان و بازیگران هالیوودی، تولید آن آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - دراکمن با اشاره به ادامه‌دار بودن اعتصابات هنرمندان هالیوود گفت: «ما طرح کلی فصل دوم را مشخص کرده‌ایم و آماده‌ایم تا به محض به اتمام رسیدن اعتصابات، تولید آن را آغاز کنیم.»

مدتی پیش کریگ مازین، شورانر این سریال، نیز در این رابطه گفته بود که داستان دومین فصل از این سریال قبلا مشخص شده و آن‌ها تنها چند ساعت قبل از اعلام اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا، نوشتن ایپزود اول را به اتمام رسانده‌اند و برای HBO ارسال کرده‌اند.

در ادامه مصاحبه اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) از دراکمن درباره قسمت سوم بازی The Last Of Us سوالاتی پرسیده شد و او پاسخ داد که فعلا به هیچ عنوان نمی‌تواند در این رابطه سخن بگوید. در ماه مارس سال جاری میلادی بود که اطلاعاتی از بازی بعدی ناتی داگ به کارگردانی نیل دراکمن به بیرون درز کرد. اما این مساله تاکنون توسط تیم رسمی سونی و ناتی داگ تایید نشده است.

دراکمن علاوه بر کار روی سریال تلویزیونی «آخرین ما» و بازی بعدی ناتی داگ، به عنوان مشاور در پروژه «خانه تسخیرشده» استودیوی یونیورسال حضور دارد. این پروژه بیشتر شبیه به یک اتاق فرار با حال و هوای مبتلاشدگانِ جهان نابودشده‌ی «آخرین ما» است.

مدیریت HBO مدتی پیش از شروع اعتصابات گفته بود که فصل دوم سریال «لست آو آس» در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود. اعتصابات حال حاضر  هالیوود، به طور قطع تولید فصل دوم را به تاخیر انداخته و این یعنی تاریخ انتشار ممکن است کمی تغییر کند. فصل دوم برخی از رویداد‌هایی که در بازی The Last of Us: Part II رخ داد را پوشش می‌دهد و ادامه‌ی آن به فصل سوم موکول خواهد شد.

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->